Aan het werk in Nijmegen, Gelderland als personeelsplanner, Personeelsplanner?
In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Personeelsplanner. Je werkt hier in de Overheid/Non-profit branche.
Je kunt per 17-07-2023 beginnen en de einddatum is op 14-09-2023. Je kunt aan de slag met een Tijdelijk contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 1 mensen gereageerd op de vacature Personeelsplanner.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Personeelsplanner.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens HBO zijn. De functie is voor minimaal 24 uren in de week met een maximale werkweek van 32 uren.
In het kort over deze vacature in Nijmegen:
Salaris indicatie | Minimaal onbekend- onbekend |
Werkperiode | 17-07-2023 -14-09-2023 |
Werkuren | 24-32 |
Locatie | Nijmegen,Gelderland |
Opleidingsniveau | HBO |
Contracttype | Tijdelijk |
Branche | Overheid/Non-profit |
Functietitel | Medewerkers Personeelsafdeling |
Direct solliciteren | https://banners.recruitmenttechnologies.com/adnetwork/servlet/advertBeans.TrackingServlet?seid=136078326&t=101&cid=DRSS-NL&vid=26173 |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.
Zelf je vacature uitzetten via deBergendalgids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Personeelsplanner in Nijmegen iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Bergendal.
Laat dit artikel viral gaan in Bergendal, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deBergendalgids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.